Razvoj kulturnog turizma
Istra Inspirit
Upravni odjel za turizam Istarske županije od 2012. godine potiče razvoj projekta Istra Inspirit u suradnji s Istarskom razvojnom turističkom agencijom, IRTA d.o.o. i Turističkom zajednicom Istarske županije. Istra Inspirit je nagrađivani projekt koji obogaćuje kulturno-turističku ponudu poluotoka, oživljavanjem povijesnih događaja na autentičnim lokacijama, kroz uprizorene istarske legende i mitove. Posjetiteljima ove manifestacije nudi se jedinstveno putovanje kroz povijest Istre, od kaštela, rimskih vila, starogradskih jezgri i muzeja do sudjelovanja na rimskoj gozbi, srednjovjekovnom pogubljenju, baroknom balu i boravku u crnom rudniku. Trenutke istarske mistične povijesti, uz vrhunske glumce i izvrsnu scenografiju, upotpunjuje i bogata gastronomska ponuda iz pojedinih povijesnih razdoblja, zabava i ples.
Istra Inspirit stvorio je kompletan brand koji uključuje vlastite autentične suvenire koji su se mogli kupiti na svakom Inspirit doživljaju. Uz konstantan angažman voditelja projekta, organizacijske ekipe, prodajnog i call centra, program uključuje u produkciju 20 profesionalnih glumaca, 80 statista, redatelja, dramaturga, kao i 10 predstavnika tehničkog osoblja, te studente pulskog sveučilišta, smjer kulture i turizma. Na održanim doživljajima Istra Inspirita je od 2012. do 2016. godine prisustvovalo otprilike 20.000 domaćih i stranih posjetitelja, te oko 400 izvođača, odnosno sudionika programa.
Istra Inspirit je prepoznat kao važan proizvod kulturnog turizma, te je do sada nagrađen prestižnim nagradama za najkreativniji turistički program, a to su: CBTour - nagrada za najbolji kreativni program hrvatskog poslovnog turizma, 2012.; MRAK (Mreža za razvoj i kreativnost) - nagrada za najbolji kreativni i inovativni turistički proizvod, 2012.; 'Simply the best' - nagrada koju dodjeljuje UHPA i časopis Way to Croatia za kreativni i inovativni pristup oblikovanju turističke ponude, 2012., 'Zlatna koza 2012 / Capra d"™oro 2012' - za najbolji inovativni proizvod u Istarskoj županiji, 2012.; 'Golden Zoom Awards' - najbolja marketinška kampanja turističke destinacije dodijeljena u sklopu Travel Zoom konferencije na Bledu u Sloveniji, 2013.; 'XVIII edicià³n Concurso al mejor producto de turismo', FITUR, Madrid - nominacija za najbolji međunarodni turistički proizvod, 2013.; 'Creative Tourism Award' - nagrada za najkreativniji doživljaj u 2014. koju je Istra Inspiritu dodijelila međunarodna organizacija Creative Tourism Network iz Barcelone, 2015.
Internet stranica Istra Inspirita pruža sve informacije o projektu, prevedena je na 6 svjetskih jezika i kontinuirano se ažurira - www.istrainspirit.hr.
Istra Inspirit stvorio je kompletan brand koji uključuje vlastite autentične suvenire koji su se mogli kupiti na svakom Inspirit doživljaju. Uz konstantan angažman voditelja projekta, organizacijske ekipe, prodajnog i call centra, program uključuje u produkciju 20 profesionalnih glumaca, 80 statista, redatelja, dramaturga, kao i 10 predstavnika tehničkog osoblja, te studente pulskog sveučilišta, smjer kulture i turizma. Na održanim doživljajima Istra Inspirita je od 2012. do 2016. godine prisustvovalo otprilike 20.000 domaćih i stranih posjetitelja, te oko 400 izvođača, odnosno sudionika programa.
Istra Inspirit je prepoznat kao važan proizvod kulturnog turizma, te je do sada nagrađen prestižnim nagradama za najkreativniji turistički program, a to su: CBTour - nagrada za najbolji kreativni program hrvatskog poslovnog turizma, 2012.; MRAK (Mreža za razvoj i kreativnost) - nagrada za najbolji kreativni i inovativni turistički proizvod, 2012.; 'Simply the best' - nagrada koju dodjeljuje UHPA i časopis Way to Croatia za kreativni i inovativni pristup oblikovanju turističke ponude, 2012., 'Zlatna koza 2012 / Capra d"™oro 2012' - za najbolji inovativni proizvod u Istarskoj županiji, 2012.; 'Golden Zoom Awards' - najbolja marketinška kampanja turističke destinacije dodijeljena u sklopu Travel Zoom konferencije na Bledu u Sloveniji, 2013.; 'XVIII edicià³n Concurso al mejor producto de turismo', FITUR, Madrid - nominacija za najbolji međunarodni turistički proizvod, 2013.; 'Creative Tourism Award' - nagrada za najkreativniji doživljaj u 2014. koju je Istra Inspiritu dodijelila međunarodna organizacija Creative Tourism Network iz Barcelone, 2015.
Internet stranica Istra Inspirita pruža sve informacije o projektu, prevedena je na 6 svjetskih jezika i kontinuirano se ažurira - www.istrainspirit.hr.
Kuća fresaka u Draguću
Već nekoliko godina u okviru sporazuma o suradnji s Upravnim odjelom za kulturu IŽ, Općinom Cerovlje, Turističkom zajednicom središnje Istre i s Povijesnim i pomorski muzej Istre surađujemo na realizaciji projekta Kuća fresaka u Draguću. Cilj ovog projekta je turistička i kulturna valorizacije Kuće fresaka u Draguću, kojom upravlja Povijesni i pomorski muzej Istre. Zajednički interes projektnih partnera je razvijanje kulturnog turizma te promocija kulturnih znamenitosti Istre.
Namjera partnera je da Kuća fresaka u Draguću djeluje kao centar za istraživanja, zaštitu i prezentaciju zidnih slika na području cijele Istre, kao digitalna baza podataka o svim zidnim slikama, i ostalim umjetninama i spomenicima kulture vezane za lokalitete sa zidnim slikama te kao logistička podrška stručnjacima i znanstvenicima. Pored navedenog, Kuća fresaka služiti će sa svojim informacijama, postavom i aktivnostima kao kulturno-turistička ponuda/proizvod, odnosno biti će otvorena za posjetitelje, te će u skladu s time imati svoje promotivne materijale, prezentacije i druga događanja kao npr. radionice o izradi fresaka