Tvrtka Bike DMC kreće u promociju istarskog cikloturizma

Tvrtka Bike DMC kreće u promociju istarskog cikloturizma

Kako doživjeti ljepote Istre vožnjom biciklom demonstrirali su u ponedjeljak, 25. studenoga 2013. godine, istarski župan Valter Flego i ministar turizma RH  Darko Lorencin. Pedalirali su starom trasom Parenzane ususret konferenciji za novinare, podno Motovuna, na kojoj su najavili osnivanje javno-privatne tvrtke  Bike DMC (Destination management Company).

"Turizam je jedan od najkonkurentnijih sektora našeg gospodarstva. Želimo li istarskom  turizmu dati novi razvojni zamah i ojačati Istru kao brend, moramo ponuditi dodatne sadržaje i atrakcije kako bismo postali poželjna destinacija i izvan glavne sezone. Istri je potreban novi iskorak u još kvalitetnijem pozicioniranju i razvoju proizvoda, koji će je  izdvojiti od konkurencije i omogućiti joj da postane destinacija za produljene vikende i cjelogodišnji turizam. U tom pogledu potičemo cikloturizam i radit ćemo na njegovom povezivanju sa gourmet i kulturnim turizmom" - rekao je župan Flego  i naglasio  kako će  tvrtka Bike DMC  biti realizirana po modelu javno-privatnog partnerstava, što je prvi takav slučaj u Hrvatskoj.

Riječi pohvale za taj je projekt imao i ministar Lorencin i rekao da je "cikloturizam  jedan od ključnih proizvoda Strategije razvoja turizma RH, na kojem ćemo bazirati budući razvoj turizma. Iako je taj segment turističke ponude prepoznat zadnjih petnaest godina, zbog velikih mogućnosti i potencijala za još snažniji razvoj, došlo je vrijeme da ga profesionaliziramo i podignemo na višu razinu". Dodatni impuls takvom pristupu daje standardizacija i prilagodba bike ruta, pri čemu veliku uloga ima financiranje biciklističke infrastrukture kroz  fondove Europske unije.

Osnivanjem tvrtke Bike DMC Istra se potvrđuje kao najrazvijenija turistička regija koja svoj turistički razvoj temelji na inovacijama i prilagodbi zahtjevima modernog gosta. Danas u Europi ima oko 60. 000. 000 cikloturista, i  na tom tržištu vidimo veliki priliku i potencijal. Radi se o gostima veće platežne moći koji se na odmoru zadržavaju jedan do dva tjedna.

Kako bi postali poželjna destinacija za njih, moramo raditi na koordinaciji resursa i aktivnosti cijele destinacije Istre iz jednog središta, usmjeriti sredstava javnog i privatnog sektora u ponudu koja će privući goste u pred i posezoni, te raditi na brendiranju Istre kao top bike&outdoor destinacije na europskom tržištu.